Niste nikada previše stariji za istraživanje

Zdravlje I Medicina Video: JANKO I JA ISTRAZUJEMO *UKLETU* FABRIKU (Srpanj 2019).

Anonim

Uvijek sam inspiriran komentarima koji su ostavili čitatelji ovog bloga. Zahvaljujem svima što ste uzeli vremena da pročitate i ostavite svoje misli. Upravo sam došao preko komentara od nekoga tko mi je dao gostoprimstvo kad sam bio u Argentini i Chilu. To me podsjetilo na ljude koje susrećem i mjesta gdje sam bio dok sam pokušavao otkriti novi stil života.

Nakon što je napustio Rob na granici Meksiko-Kalifornija nakon povratka, nisam se osjećala spremnom za povratak kući. Prijelazi su mi jako teški i moram to polako. Bio sam pozvan u Tucson, ali prije nego što sam to radio, dogodila sam se na National Monumentu organskog cijevi na granici Meksiko-arizona. Tamo sam upoznala mladu meksičku ženu koja radi u Centru za posjetitelje. Njezino je ime bilo Janet i ona je bila dvojezična ili nismo mogli imati puno razgovora. Nakon razgovora, pozvala me da posjetim svoju obitelj i slavim zahvalnosti s njima. Dan zahvalnosti bio je u velikoj kuhinji kuće svoje bake. Sjedio sam usred sobe s baka dok su druge ženske rođake kuhale. Muškarci su većinom bili izvan razgovora. Baka nije bila dvojezična, a nisam mogla govoriti španjolski, ali se nasmiješili i kimali jedno drugom i osjetio sam povezanost između nas. To je bio početak odnosa koji se i dalje nastavlja. Njezin je grad bili Sonoyta, u meksičkoj državi Senora.

Nakon Tucsona, polako sam nastavio kući. Posjetio sam nacionalni spomenik Chiricahua i stanove Gila Cliff u Novom Meksiku. Na Cliff stanovima upoznao sam jednog mladića koji se tek vratio iz Batopilasa u Meksiku u Copper Canyonu i bio je vrlo oduševljen. Stavio sam je na moj popis budućih mjesta za posjet. Postajalo je hladno pa sam odlučila krenuti prema jugu. Napravio sam ga u Guadalupe, i tamo sam prošao, ali još je bio hladan pa sam nastavio do Nacionalnog parka Big Bend, jednog od mojih najdražih mjesta. Konačno, čak i velika Bend nije mogla zadržati svoj interes i nedugo prije Božića, vratila sam se u svoj stan u Maineu. Privremeno.

Janet je nešto rekla kad sam bila s njom posjećivala, zbog čega sam napravio još jedan skretanje na putu. Ono što je rekla je "…

ako se vratite u Meksiko, možete ostati u kući svoje bake. "Ova je misao ostala sa mnom, ostavila sam svoj brak, otišla je, i odvezla zemlju, cross-country i s vrha Newfoundlanda na vrh Baja Kalifornijska Sur, pa zašto ne biste imali iskustvo boravka u drugoj zemlji, vozio sam se više nego što sam bio kod kuće, pa sam nakon pješačenja zapadne obale Newfoundlanda u ljeto 2004. godine dala većinu svog namještaja i i krenuo, odlazim kamo sam se osjećala kao da idem. Podsjetio sam se na pjesmu "Me i Bobby McGee" gdje piše: "Sloboda je samo još jedna riječ za koju ništa ne može izgubiti". Vidio sam to kao pozitivnu stvar.

Ne želim samo napraviti ovaj putni monolog, ali ne mogu vam pomoći da budete uzbuđeni zbog mnogih različitih krajolika, gradova koje sam posjetio i ljudi koje sam upoznao na putu. Dok je bio u blizini i pješačio u području divljine Cabeza Prieta u Arizoni, Ranger mi je dao upute za mjesto ukopa Eda Abbeya. Naučio sam da se "skakanje kaktusa" (Opuntia fulgida) zaista skače, posjetio sam mjesto zvano "Painted Rocks", nevjerojatna BLM Park i kamp u blizini Gila Benda u Arizoni. Izgleda kao velika zgužvana hrpa stijenja, ali su ostaci antičkog vulkana. Ranije američki Indijanci su ih pokrili petroglifima. Dugogodišnji kamper tamo je dao ture objašnjavajući povijest, a on i njegova supruga također su bili domaćini potlucks s drugim kamperima, tako da je bio zauzet i ugodan mjesto.

Vratio sam se Big Bend i upoznao dva kampera u ogromnoj mobilnoj kući koja je također izdvajala džip. Uživala sam u brojnim šetnjama i posjetima s njima, a mogli bismo ići s džipom. To je bilo za mene. Također sam upoznao još jedan par koji je živio iz kao što sam radio. Muškarac je imao 85 godina, a žena nešto mlađa. Prijatelj i ja smo se popeli na Emery Peak, 7.825 metara. Mislili smo da smo nešto! Evo recept za njihov snažni snack: Uzmi veliki datum. Poteškoće s maslacem od kikirikija.

Nastavio sam u Louisiani, što nije lijepo od I-10, ali mnogo drugačije ako se promatra iz jednog od njihovih državnih parkova. Odabrao sam Državni park Lake Fausse da istražim. Voljela bih samo baciti čamac u jednu od zaliha, ali znao sam da nemam vještine za to. Doći do parka bilo je zanimljivo. Bio je daleko od autoceste i rane uz pad rijeke Mississippi. Dala mi je jeziv osjećaj znajući što se nalazi s druge strane te visoke banke. Katrina se dogodila sljedeće godine.

Slijedi Natchez Trace Parkway, za koji mislim da je dobro mjesto za vožnju biciklom jer nije jako brdovito u dijelu Mississippija. Tu su i tri slobodna kampa i jedna trgovina dućana duž svoje dužine. I postoje objekti u kampovima. Nijedna lopata nije potrebna. Također je blizak sićušnoj dvosobnoj kući u Tupelu u kojem je rođen Elvis.

O ovom trenutku dok sam provjerio moju e-poštu u lokalnoj knjižnici, imao sam poruku od Rob

sugerirajući da ću ako želim imati slobodan put do Aconcagua ove zime, ljeta u Argentini. Aconcagua je visok 22.834 stopa i najviša je planina na zapadnoj polutki. To mi je prilično oduševilo. Nikad nisam prestao pitati bi li to mogao učiniti.