Jesu li lijekovi uzrokovali probleme s mišićima?

Zdravlje I Medicina Video: Földlakók - Earthlings - Erdlinge (Srpanj 2019).

Anonim

Moj muž je 1986. godine dijagnosticiran s Crohnovim i ulceroznim kolitisom. Nakon pet godina na Remicadi, počne se osjećati ozbiljne bolove u mišićima, slabost i nehotične grčeve mišića u nogama, rukama i licu kada su opušteni ili spavali. Nakon mnogih, mnogih testova, uključujući biopsije mišića i živaca, odstranjen je iz Remicade i nakon 10 tjedana svi su simptomi nestali. Sada je na Humiru, a grčevi se vratili, uzrokujući stalni prekinuti san. Zabrinut sam što će to eskalirati u iste probleme s slabostima i bolovima mišića koje je doživio s Remicadom. Jeste li čuli za ovu nuspojavu i imate li kakvih preporuka?

Nisam čuo za tu nuspojavu od infliximab (Remicade) ili adalimumaba (Humira), ali kao ti vjerujem da su ti lijekovi uzrok problema vašeg supruga. Posebno je uvjerljivo jer su njegovi simptomi otišli kada je infliximab bio povučen (zvan pozitivan izazov), a zatim se vratio uvođenjem drugog u istu klasu protutijela protiv TNF (tumor nekroza faktora) (pozitivna reakcija). Ova reakcija "klase-učinka" u vašem mužu također sprečava da se koristi još jedan anti-TNF agent koji bi uskoro mogao doći na tržište, certolizumab (Cimzia).

Jesu li lijekovi uzrokovali probleme s mišićima?
Kategorija Medicinskih Problema: Savjet